Nou sistema de preus públics universitaris de Catalunya

Nova fórmula de preus i beques per al nou curs 2012-2013

El Departament d’Economia i Coneixement de la Generalitat de Catalunya ha fet públic el nou sistema de preus públics així com de l’adjudicació de beques de cara al curs 2012-2013 que ara comença. El nou sistema de preus estableix l’import a pagar segons el nivell de renda familiar computable i estableix set llindars en funció dels quals es pagarà entre el 0 i el 25% del cost total dels estudis.

El llindar 0 correspon a aquells estudiants que compleixin els requisits per accedir a una beca del Ministeri d’Educació, Cultura i Esport (MECD). El llindars de l’1 al 5 corresponen als estudiants que es poden beneficiar d’una Beca Equitat. El llindar 6 correspon als estudiants que no poden accedir a una beca però sí al pagament fraccionat.

Cal tenir en compte que aquest any per poder-vos matricular com a becaris condicionals cal que demaneu l’AGAUR prèviament. Ho podeu fer fins el dia 15 d’octubre seguint aquest enllaç.

Pel que fa al pagament de la matrícula, el 60% s’haurà d’abonar al moment de formalitzar-la, excepte si acredites que reuneixes els requisits per obtenir una beca del MECD. El 40% de l’import restant s’abonarà més endavant. En el cas de ser beneficiari d’una beca equitat la universitat t’informarà de la bonificació que et correspon que pot anar del 10 al 50% del preu de la matrícula.

Per obtenir més informació i per aclarir possibles dubtes podeu consultar la pàgina web que ha habilitat el departament.