Convocatòria oberta de les beques Pizarroso

Oberta la convocatòria de beques per al curs 2012-2013 de la Fundació Privada Pizarroso

La Fundació Privada Pizarroso arrel del conveni que va dur a terme amb la Universitat de Barcelona posa a disposició dels estudiants d’àmbit sanitari beques per valor de 30.000 euros. En principi dividides en 5 de 6.000 euros cada una.

Per poder accedir a les esmentades beques cal ser estudiant de Biologia, Infermeria, Farmàcia o Medicina de la Universitat de Barcelona.

Com a requisits indispensables cal estar matriculat en un mínim de 60 crèdits el curs acadèmic 2012/2013, no estar en possessió d’una titulació universitària . Pel que refereix a les rendes familiars no poden superar els 10.000 euros per persona computable.

Per altra banda és incompatible amb altres beques de qualsevol organisme públic i amb cap feina remunerada.

Per últim la Fundació Privada Pizarroso expressa “Estar en la recíproca” amb les beques, és a dir, que, quan es pugui, es retorni a l’entitat, de la forma que sigui, l’ajuda atorgada. Per tal de poder ajudar a futurs estudiants. En tant que també expressa que aquesta ajuda és de caràcter moral i que no està subjecte a cap contracte.

Per a més informació i accedir a les bases de la convocatòria feu clic aquí.