L’Observatori de l’Estudiant es presenta davant els mitjans

El passat divendres 21 de setembre es va presentar en roda de premsa l’Observatori de l’Estudiant de la Universitat de Barcelona

L’Observatori de l’Estudiant no frena. El projecte pioner en les universitats estatals ha començat el curs amb força.

El passat divendres 21 de setembre va ser presentat en una roda de premsa integrada pel Rector de la Universitat de Barcelona, el Dr. Dídac Ramirez, la Vicerectora d’Estudiants i Política Lingüística, la Dra. Gemma Fonrodona i l’estudiant de Màster Xevi Collell. Van estar convidats nombrosos mitjans de comunicació que posteriorment van difondre la notícia amb notable interès.

El projecte que va ser endegat a mitjans del curs passat té com a objectiu la millora de les polítiques acadèmiques, socials i econòmiques dels estudiants de la Universitat de Barcelona. Des de principis de setembre ja ha dut a terme diverses reunions amb el comitè tècnic i el comitè assessor, entre altres. Els estudiants que integren la xarxa d’estudiants esperen ja poder començar a treballar la qual cosa es produirà aquesta mateixa setmana.

Aquest és un projecte pioner, participatiu i dels estudiants, que són la base de la nostra universitat. En poc temps, sota la direcció d’Àngels Alegre i integrat en el Vicerectorat d’Estudiants i Política Lingüística ha nascut i crescut l’Observatori de l’Estudiant.

El context econòmic i social és molt complicat per a molts estudiants i famílies d’estudiants de la universitat. Així doncs, no és estrany que la UB esperi amb impaciència els resultats dels primers estudis. Amb tot, s’anhela que sigui una eina de vital importància pels òrgans de govern.

L’Observatori de l’Estudiant forma part de tu.

One thought on “L’Observatori de l’Estudiant es presenta davant els mitjans