La Xarxa d’Estudiants de l’Observatori es posa en marxa

Els estudiants que formen part de l’Observatori de l’Estudiant es reuneixen per organitzar grups de treball

Els estudiants que formaran part de l’Observatori de l’Estudiant, un projecte presentat als mitjans la setmana passada, es van reunir el passat dijous 27 de setembre per organitzar-se en grups i començar a treballar.

L’Observatori de l’Estudiant neix amb la voluntat d’elaborar i promoure estudis sobre tot allò que envolta la vida de l’estudiant per tal de poder millorar les polítiques que l’afecten. En aquest sentit és clau la participació dels estudiants com a font d’informació però també com a motor d’idees de cara a millorar la universitat.

És amb aquest objectiu que s’ha creat la Xarxa d’Estudiants, formada per representants de tots els graus que ofereix la Universitat de Barcelona i que dijous passat es va reunir amb la Vicerectora d’Estudiants i Política Lingüística, Gemma Fonrodona, i la directora de l’Observatori, Àngels Alegre. En aquesta reunió els estudiants es van organitzar en grups de treballa que tocaran les diversos aspectes que tenen a veure amb l’entorn dels alumnes durant els anys que passen a la universitat i que tenen a veure amb aspectes tan diversos com els hàbits saludables, l’entorn socio-econòmic o la inserció laboral, per exemple. Aquests grups es reuniran periòdicament per recollir informació i generar informes i idees de millora pel tema que treballin. També es constituirà una Comissió Permanent amb un representant de cadascun d’aquests grups.

Si voleu més informació podeu visitar la pàgina web de l’Observatori de l’Estudiant.