IMPORTANT: DIJOUS A LES 14:00 S’ACABA EL TERMINI PER PRESENTAR LA SOLICITUD DE SUBVENCIÓ PER A PROJECTES DE PARTICIPACIÓ ESTUDIANTIL

Notícia informativa per a totes les associacions i grups d’estudiants de la Universitat de Barcelona que vulguin demanar la subvenció que ofereix el Vicerectorat d’Estudiants  i Política Lingüística.

Recordem que el proper dijous dia 4 d’octubre a les 14:00 s’acaba el termini per registrar la solicitud de subvenció per a projectes de participació estudiantil.

Animem a que us registreu en registre oficial d’associacions de la Universitat de Barcelona requisit indispensable per demanar la subvenció.

A més de les subvencions, les associacions registrades, gaudeixen d’un espai, únic i exclusiu per a les associacions i el Consell de l’Alumnat, habilitat per fer-hi reunions, disposar d’ordinadors i imprimir i fotocopiar documents per a les associacions així com facilitar ajuda de qualsevol tipus, reserva d’espais, tramits etc.