Torna l’esperat Curs d’Oratòria dirigit per l’Associació de Debat de la UB

Després del gran èxit en la darrera edició i la petició de molts representants d’estudiants torna a veure la llum el Curs d’Oratòria.

Logo Associació de Debat de la UB

El curs que du a terme l’Associació de Debat de la Universitat de Barcelona va crear un gran fervor en l’edició anterior. Arrel de les notables qualificacions que els participants van donar al curs i la creixent afluència de peticions l’Hotel d’Associacions i el Vicerectorat d’Estudiants i Política Lingüística de la Universitat de Barcelona ha decidit posar en marxa una nova edició.

Enguany l’Associació de Debat de la UB tornarà a ser l’encarregada de transmetre els seus coneixements als representants dels estudiants.

Les paraules són el motor del coneixement. L’ADUB i els seus integrants t’ensenyaran tècniques per tal de que les teves argumentacions siguin potents i convincents. Com a representant d’estudiant és la teva oportunitat d’aprendre quelcom que no s’aprèn a les facultats.

El curs es durà a terme en els dies 17, 18, i 19 d’octubre de 19:30 a les 21:00, 18:00 a 21:00 i 18:00 a 21:00 respectivament a l’Hotel d’Associacions. En el cas que estiguis interessat en assistir-hi has d’enviar un correu electrònic a hotel@ub.edu incloent el número de telèfon, nom, cognom i correu electrònic, posteriorment rebràs un correu notificador.

L’únic requisit indispensable és ser representant dels estudiants.

Anima’t que les places són limitades i sempre s’esgoten!