Examens oficials d’anglès més barats pels estudiants de la UB

L’EIM arriba a un acord amb International House perquè els estudiants de la UB puguin presentar-se al FCE, el CAE i el CPE a un preu reduït
Fins el dia 19 d’octubre els estudiants de la UNV que ho desitgin es poden inscriure per examinar-se del Cambridge First Certificate (FCE), el Cambrige Advanced English (CAE) i el Cambridge English Proficiency (CPE) a preus molt reduïts. La inscripció es pot fet a la secretaria de l’Escola d’idiomes Moderns o mitjançant l’automatrícula a través del web de l’EIM. Per poder gaudir del descompte no cal estar matriculat a l’EIM, només ser alumne de la UB.
L’EIM va arribar el curs passat a un acord amb l’International House, centre avaluador de Cambridge (English for Speakers of Other Languages, ESOL), perquè tots els estudiants de la UB i de l’EIM puguin fer les proves de diversos nivells de llengua anglesa a preus reduïts i a les instal·lacions de la Universitat.
Així, la UB s’incorpora al llistat d’universitats que tenen convenis amb els centres examinadors de Cambridge, com ara la Universitat d’Almeria, la Universitat Catòlica d’Àvila, la Universitat de Girona, la Universitat de Màlaga, la Universitat de Salamanca i la Universitat de Navarra.
La iniciativa s’emmarca dins del Pla de llengües de la Universitat de Barcelona, aprovat el març del 2010, que promou el multilingüisme en el si de la institució com a resultat del context que estableix el marc de l’Espai Europeu d’Educació Superior (EEES) i que dóna prioritat al coneixement de l’anglès pel fet de considerar-lo llengua vehicular en la majoria de disciplines acadèmiques i llengua de treball en molts àmbits de les relacions internacionals.
Trobareu més informació a l’enllaç.