S’amplia fins el 19 d’octubre el termini de les Beques Equitat

El termini per sol·licitar les Beques Equitat, per fer front a l’augment de les taxes, s’amplia fins el proper divendres 19 d’octubre

Els estudiants de grau poden sol·licitar les Beques Equitat fins al proper divendres 19 d’octubre. Aquestes beques estan destinades a pal·liar la diferència de preus provocada per la pujada de taxes. Poden demanar-les tots aquells estudiants que es trobin en els llindars de renda de l’u al cinc. Aquells que es trobin al llindar zero hauran de demanar la Beca General i tenen temps per fer-ho fins el proper 15 d’octubre.

Trobareu més informació sobre les condicions concretes per demanar la Beca Equitat a la pàgina web de l’AGAUR. Per sol·licitar-la cal fer ho a través de l’Oficina Virtual de Tràmits, ho podeu fer al següent enllaç. Per demanar la Beca General us heu d’adreçar a la web del Ministeri d’Educació, Cultura i Esports. Ho podeu fer al següent enllaç.