Torna l’autoaprenentatge de llengües amb el programa Rosetta Stone

Els Serveis Lingüñistics de la UB ofereixen llicències per aquest programa d’autoaprenentage que inclou 23 llengües

En el marc del Pla de llengües de la Universitat de Barcelona, el Vicerectorat d’Estudiants i de Política Lingüística, per mitjà dels Serveis Lingüístics, ofereix als membres de la Universitat de Barcelona el programa Rosetta Stone, un mètode d’autoaprenentatge de llengües per Internet amb el qual es pot practicar i millorar totes les destreses lingüístiques.El programa inclou des de llengües tan comunes com l’anglès, el francès o l’alemany, fins a llengües exòtiques com el vietnamita o el filipí (tagàlog).

Podeu matricular-vos del 19 al 29 d’octubre a través d’internet. La matrícula us donarà accès a estudiar tantes llengües com vulgueu de les 23 que hi ha disponible. Pels estudiants de la UB la matrícula val 45 euros i és vàlida durant un semestre. Per la resta la matricula val 70 euros i els membres d’Alumni UB tindran un descomptes del 10 pe cent. En el cas que us haguessiu matriculat anteriorment podreu recuperar el perfil d’usuari i la feina feta.

Per més informació o per accedir a una demostració gratuïta de prova visiteu aquesta pàgina web.