Ja podeu consultar els resultats de les enquestes d’opinió de l’alumnat

Els resultats estan disponibles a través d’internet agregats per ensenyaments

Ja podeu consultar el resultat de les enquestes sobre les assignatures i el professorat implicat en la docència de la UB. Els resultats, que valoren la docencia del curs 2011-2012, es poden consultar agregats per ensenyaments en aquest enllaç.

La UB va començar a elaborar aquestes enquestes en format paper el curs 1990-1991. Amb la introducció dels graus i els màsters van començar a fer-se enquestes en línia. Totes les respostes són confidencials i estan subjectes a la llei de protecció de dades.

Aquestes enquestes són molt útils sobretot per professorat, que n’és el principal destinatari, ja que els permet saber quins aspectes funcionen i en quins poden millorar. També és útil als responsables de la Universitat de cara a prendre decisions per millorar-ne el funcionament. Per tot això és molt important que seguiu responent a les enquestes durant els propers cursos.