S’apropen les eleccions parcials d’estudiants

El proper 11 de desembre de 2012 els estudiants de la Universitat de Barcelona estan citats a les urnes.

Les eleccions parcials d’estudiants de la Universitat de Barcelona, convocada pel dia 11 de desembre de 9:00 a 20:00, tenen la intenció de cobrir les diferents vacants que han sorgit.

Les dates més rellevants són: la consulta del cens provisional fins el 22 de novembre i la presentació de candidatures del 29 d’octubre al 16 de novembre. Clicant en aquest enllaç trobaràs la resta de dates significatives perquè puguis estar al corrent de tot. És hora d’escalfar motors.

Cal destacar que enguany el Plenari del Consell de l’Alumnat i el Claustre Universitari a 21 de juny de 2012 i 12 de juliol de 2012 respectivament, van aprovar el nou “Reglament d’eleccions a òrgans col·legiats i referèndums de l’alumnat de la Universitat de Barcelona” el qual regirà les següents eleccions.

És hora d’anar preparant les candidatures i revisant el cens electoral. Els escollits són els nostres representants i els encarregats de defensar-nos i dinamitzar la universitat. Votem!

En aquest link trobaràs tota la informació necessària d’una forma més dinàmica i divertida: