Ja podeu demanar els ajuts per pal·liar la pujada de la matrícula

Podeu presentar la sol·licitud per aquests ajuts compatibles amb les Beques Equitat fins el proper 16 de novembre

El Vicerectorat d’Estudiants i Política Lingüística de la Universitat de Barcelona convoca una sèrie d’Ajuts per pal·liar la pujada de la matrícula universitària per al curs 2012-2013. Podeu presentar la instància fins el dia 16 de novembre de 2012.

L’ajut consisteix en una deducció d’entre el 10 i el 20 % de l’import dels crèdits matriculats per primera vegada, fins a un màxim de 60 crèdits, i del 25 % dels crèdits matriculats per segona vegada, fins a un màxim de 18 crèdits. La dotació econòmica total de la convocatòria té una cobertura màxima de  600.000 euros. Els ajuts es faran efectius durant l’exercici 2013, respectant estrictament l’ordre de puntuació obtinguda i fins a esgotar la cobertura màxima de l’ajut.

Aquest ajut és incompatible amb la Beca General i de Mobilitat del Ministeri d’Educació, Cultura i Esport (que només és per als crèdits matriculats per primera vegada), així com amb qualsevol altra beca o ajut amb la mateixa finalitat, amb l’única excepció de la beca Equitat, amb la qual és complementària. La resolució es notificarà als interessats mitjançant la publicació a la pàgina web de Beques i ajuts de la UB.

Podeu consultar més informació sobre els requisits, la documentació que cal presentar, els criteris d’avaluació, d’adjudicació, incompatiblitats i altres detalls a la convocatòria.