Estudiants de la Universitat de Barcelona al taller de llibertat i lideratge social de Patricia Gabancho

Patrícia Gabancho i Ghielmetti, periodista i escriptora argentina, coordinarà el taller de llibertat i lideratge social que atorgarà un premi de reconeixement acadèmic.

Filla de l’intel·lectual Abelardo Gabancho, Patrícia Gabancho és una experta en la realitat social catalana. Ha publicat, entre altres, Crònica de la independència, El Besòs. El riu que mirava passar els trens o La postguerra cultural a Barcelona (1939-1959).

Ara Gabancho arriba a Barcelona per dur a terme el taller de llibertat i lideratge en el que hi podran participar estudiants de la la Universitat de Barcelona, Universitat Pompeu Fabra i Universitat Autònoma de Barcelona.

El taller es durà a terme a finals de novembre al districte de les corts.

La dinàmica tindrà tres objectius. Un, dotar de mecanismes als estudiants per tal de defensar les seves opinions, segon, aprendre sobre el tema el qual es discernirà i, tercer, escollir els millors i premiar-los amb una publicació.

Així doncs, si ets estudiant de la Universitat de Barcelona i estàs interessat en participar en el taller no ho dubtis. Envia un correu a hotel@ub.edu facilitant les teves dades, curs i ensenyament i ens posarem en contacte amb tu.

Si vols més informació clica en aquest enllaç.