Què volen fer els partits polítics en matèria d’universitats?

El CEUCAT obre un espai de consulta per poder fer arribar preguntes i propostes als candidats

El proper 25 de novembre se celebren eleccions al Parlament de Catalunya. El CEUCAT vol donar a conèixer quines són les prioritats dels partits que s’hi presenten i per això ha decidit obrir una consulta perquè la comunitat universitària pugui fer arribar preguntes i propostes que s’enviaran als responsables dels partits amb representació parlamentària per conèixer de primera mà les seves opinions.

Podeu fer arribar les vostres preguntes fins el dia 8 de novembre a les 12 del migdia a través del següent link. Aquestes preguntes es traslladaran als partits i el resultat de les entrevistes es publicarà de manera resumida a la web.

Des del CEUCAT volen deixar clar que no es tracta d’analitzar les propostes ni posicionar-se sinó tan sols d’oferir a l’estudiantat i la societat en general la posició que tenen els partits polítics en matèria d’universitats d’una manera sintetitzada.