El Consell de l’Alumnat organitza un debat amb els candidats al Rectorat

El divendres 16 de novembres a les 12.00 els candidats debatran les seves propostes amb els estudiants a l’Aula Magna d’Economia i Empresa

El Consell de l’Alumnat organitza un debat amb els candidats al Rectorat per conèixer les propostes sobre els temes que més preocupen als estudiants. El debat serà el proper divendres 16 de novembre a les 12 del migdia a l’Aula Magna de la Facultat d’Economia i Empresa. Els quatre candidats han confirmat la seva presència al debat que serà moderat per un estudiant.

El debat serà obert al públic, per tant us convidem a assistir-hi. Per fer-lo arribar al màxim de gent possible s’enregistrarà i el podreu veure tant al Bloc Veu com a UBTV. Us recordem que les eleccions són el proper 22 de novembre i podreu votar a la vostra facultat de les 10 a les 20. La vostra participació és important, ja que el vot dels estudiants representa un 30% en la ponderació dels resultats.

Si voleu més inforamció sobre les eleccions podeu visitar la pàgina web especial on també trobareu els programes dels quatre candidats.