Ja podeu veure el vídeo del debat entre candidats al rectorat i estudiants

El debat entre els quatre candidats al rectorat organitzat pel Consell de l’Alumnat ja es pot veure per internet

El passat 16 de novembre el Consell de l’Alumnat va organitzar un debat amb els candidats a les eleccions al rectorat a l’Aula Magna de la Facultat d’Economia i Empresa. El debat, moderat per l’estudiant Dani Duro, es va dividir en cinc blocs temàtics escollits pels estudiants. Els cinc blocs van ser els següents: finançament, en el que es va parlar sobre l’augment de taxes, política de beques; un bloc sobre ensenyament, en que van debatre sobre els models de grau 4+1 i 3+2 i si creien o no que la UB s’havia d’especialitzar en certs enseyaments; un tercer bloc sobre l’estructura de la UB, que va girar al voltant de temes com el Parc Científic o el personal; un altre sobre l’acord de governança i un últim sobre les relacions entre universitat i societat. Tot seguit es va obrir un torn de preguntes, tot i que el temps només va permetre fer-ne dues. Podeu veure els vídeos dels diversos blocs en aquest enllaç.

Les eleccions al rectorat són el proper dijous 22 de novembre. El vot dels estudiants té un valor del 30% en la ponderació dels resultats, per això és molt important exercir aquest dret. Podreu votar a la mesa ubicada a la vostra facultat de 10 a 20 sense interrupció. Podeu consultar un tríptic amb la infromació completa al següent enllaç.