Jornada de reflexió

Dia 21 de novembre, jornada de reflexió

Com sabreu avui ens trobem en la jornada de reflexió. Dia en el que els candidats no poden fer campanya.

Demà dia 22 de novembre de 2012 hi ha la jornada d’eleccions a rector a la Universitat de Barcelona. Podràs votar de 10h a 20h a la teva facultat. Presenta el carnet de la UB o qualsevol document oficial: DNI o Passaport.

En els següents enllaços podràs veure el debat organitzat pel consell de l’alumnat de la Universitat de Barcelona amb els candidats a rector.

Per temàtiques:

Ensenyament

Finançament

Governança

Universitat-societat

Preguntes

Si vols pots accedir a la pàgina web dels candidats a rector i veure el seu programa. Joaquim Gutiérrez, Victòria Girona, Josep Antoni Bombí i Dídac Ramírez.

En el cas que que cap candidat obtingui majoria absoluta hi haurà una segona volta el proper dijous 27 amb els dos que hagin obtingut el major nombre de vots.