És la teva! Eleccions al rectorat de la universitat de barcelona

Avui dia 22 de novembre de 2012 comença la primera volta de les eleccions. a partir de les 21:00 tota l’actualitat en directe des de UBTV.

Des d’avui al matí fins a les 20:00 pots adreçar-te i votar a la teva facultat pel nou rector de la universitat de barcelona.

Els resultats de les eleccions al Rectorat de la UB es coneixeran al voltant de les 22 h, un cop hagi finalitzat l’escrutini total de vots.

De 10 a 20 h, sense interrupció, les 64.577 persones dels diferents col·lectius universitaris que configuren el cens electoral de la Universitat poden exercir el dret de vot en les vint-i-dues meses electorals instal·lades als diversos centres de la UB (les meses disposen de paperetes adaptades al sistema braille de lectura per a persones amb limitacions de visió).

Al vespre, quan es tanquin les urnes, s’obrirà al públic l’Aula Magna de l’Edifici Històric, que serà l’escenari en què, al voltant de les 22 h, es donaran a conèixer els resultats del recompte total de vots i l’índex de participació. Aquesta informació es podrà seguir en directe, a partir de les 21 h, des del web de la UB i a través del portal de vídeo UBTV.

Si cap candidat obté avui la majoria absoluta, es farà una segona volta dimarts vinent, 27 de novembre, en què participaran els dos candidats més votats, i es proclamarà rector o rectora qui obtingui la majoria simple de vots.

Més informació, al web de les Eleccions al Rectorat 2012