ELS POLÍTICS PENSEN EN ELS ESTUDIANTS UNIVERSITARIS?

En motiu de les eleccions al Parlament 2012 el CEUCAT ha entrevistat als partits amb representació parlamentària utilitzant les preguntes que l’estudiantat ha fet arribar a través del web del consell.

El consell de l’estudiant de les universitats catalanes CEUCAT és un organisme format per estudiants que lluita per a la millora de les polítiques universitàries de les universitats catalanes.

En motiu de les eleccions del 25 de novembre el CEUCAT ha elaborat una revista digital on hi exposen les intencions dels partits amb representació electoral en matèria d’universitats.

Per dur a terme aquesta edició el CEUCAT es va reunir amb representants de totes les agrupacions polítiques representades al parlament. El resultat ha estat una edició molt competent i interessant.

Si t’interessa llegir aquesta revista pots fer clik aquí