Segona volta de les eleccions al Rectorat

Fins les vuit del vespre podeu votar a la vostra facultat als dos candidats que han passat a la segona volta, Victòria Girona i Dídac Ramírez

Avui se celebra la segona volta de les eleccions al rectorat, ja que cap dels candidats va obtenir el 51% del vot ponderat a la primera volta celebrada el 22 de novembre. Els dos candidats que passen a la segona volta són la Dra. Victòria Girona, que en la primera volta va obtenir un 39,16% del vot ponderat, i el Dr. Dídac Ramírez, que va obtenir un 31,75%.

Igual que en la primera volta les 64.577 persones dels diferents col·lectius universitaris que configuren el cens electoral de la Universitat poden exercir el dret de vot de 10 a 20 h, sense interrupció, en les vint-i-dues meses electorals instal·lades als diversos centres de la UB.

Al vespre, quan es tanquin les urnes, s’obrirà al públic l’Aula Magna de l’Edifici Històric, que serà l’escenari en què, al voltant de les 22 h, es faran públics els resultats de l’escrutini de vots i l’índex de participació. La primera compareixença pública del candidat o la candidata que guanyi les eleccions, un cop es coneguin els resultats, tindrà lloc a la mateixa Aula Magna. Aquesta informació es podrà seguir en directe, a partir de les 21.30 h, des del web de la UB i a través del portal de vídeo UBTV.