Segon curs per a la preparació de la lliga interna de debat de la UB

Els propers 18, 19, 20 i 21 de febrer de 2013 l’associació de debat de la UB ofereix un nou curs gratuït per a la preparació de la lliga interna de debat de la Universitat de Barcelona.

La lliga interna de debat de la UB es comença a olorar i es denota que serà més participativa que mai. Es durà a terme els dies 4, 5, 6, 7 i 8 de març i hi haurà premis valorats en més de 1.000€.  No és necessari haver dut a terme el curs de preparació, però sí recomanable. A més si participes en els dos a part de premis t’enduràs un reconeixement en forma d’1 crèdit ECTS, per als estudiants de grau i 3 pels de llicenciatura.

El curs del febrer tampoc t’obliga a participar en la lliga. Car t’ofereix estratègies i habilitats que et serviran, segur, al llarg de la teva vida social, acadèmica i professional. No et deixis perdre aquestes oportunitats que l’associació de debat de la Universitat de Barcelona i el vicerectorat d’estudiants i política lingüística posen al teu abast.

La ubicació del curs serà a l’edifici històric de la Universitat de Barcelona.

Afanya’t que les places s’acaben!

Si estàs convençut i tens ganes de perdre la por podràs inscriure’t en el curs de forma gratuïta enviant un correu a hotel@ub.edu adjuntant el teu número de telèfon, nom i cognom i correu electrònic. En breus rebràs un correu notificador.