Daily Archives: 4 Desembre 2012

Ja pots demanar les Beques Santander per fer pràctiques externes

Fins el 31 de gener podeu demanar les 96 beques per fer pràctiques externes a empreses

Ja podeu demanar una de les 96 beques per a realització de pràctiques externes a empreses durant el curs acadèmic 2012-2013. La convocatòria és fruit d’un conveni de col·laboració entre la Conferència de Rectors de les Universitats Espanyoles, la Confederació Espanyola de la Petita i Mijana Empresa i el Banc de Santander signat el passat 27 de setembre de 2011. Es poden demanar fins el 31 de gener de 2013 en aquest enllaç.

L’objectiu d’aquestes beques és facilitar la inserción laboral dels estudiants, per això s’ofereix l’oportunitat d’adquirir experiència professional. Per això la beca consisteix en unes pràctiques de tres mesos que es podran prorrogar si s’arriba a un acord entre les tres parts. El període de pràctiques, però, haurà d’acabar abans del 30 de setembre de 2013.

Les beques estan destinades a estudiants de qualsevol esnenyament oficial de la UB, grau, màster o postgrau. Pel que fa als ensenyaments de grau cal que hagin superat el 20% dels crèdits dels estudis matriculats. Durant els tres mesos de pràctiques el Banc de Santander abonarà 1800€ en concepte d’ajut econòmic, o 900 en el cas que es faci mitja jornada.

Per a més informació podeu contactar amb el gestor de les beques del centre on estigueu matriculats o bé contactar amb el Servei d’Atenció a l’Estudiant.