Daily Archives: 13 Desembre 2012

La campanya de recollida de joguines se celebrarà entre el 17 i el 19 de desembre

La sisena edició de la recollida de joguines tindrà lloc del 17 al 19 de desembre a totes les administracions de la universitat

Sota el lema “Apropa’ns a la il·lusió. Un gest, una joguina!” la UB celebra la sisena edició de la campanya de recollida de joguines. Enguany es durà a terme del 17 al 19 de desembre , als punts que s’habilitaran a totes les administracions de centre de la Universitat. Les joguines han de ser noves, no han de ser sexistes ni bèl·liques i s’han de portar sense embolicar.
joguines
Les edicions anteriors es van tancar amb una bona participació dels membres de la comunitat universitària i amb un gran nombre de joguines recollides, que es van repartir, mitjançant Creu Roja Joventut, entre les famílies més necessitades.