Acte de lliurament de premis del concurs fotoNAT-UB 2012

Avui dimarts, 18 de desembre, a les 19 hores, es faran públics els guanyadors de la sisena edició del fotoNAT-UB, en un acte que tindrà lloc a l’Aula Magna de la Facultat de Biologia. Durant l’acte, es lliuraran els premis i s’inaugurarà una exposició amb les fotografies guardonades i finalistes, que estarà oberta al públic a la seu del Centre de Recursos de Biodiversitat Animal de la UB (CRBA), a la Facultat de Biologia.

La nova edició d’aquest concurs de fotografia de natura, impulsat pel CRBA, ha aplegat 116 participants, amb un total de 311 imatges presentades (144 en la categoria de Natura i 167 en la de Zoologia). En concret, hi han participat 110 estudiants, 2 membres d’Alumni UB, 23 exalumnes dels cursos del CRBA, 13 membres del PAS i 18 del PDI.

El concurs fotoNAT-UB 2012, que té el suport de la Facultat de Biologia, el Vicerectorat de Recerca i el Vicerectorat d’Estudiants i Política Lingüística de la UB, distingirà les millors fotografies dins les categories de Zoologia (fotografia d’animals) i de Natura (paisatges naturals o lleugerament transformats, geologia, fauna i flora silvestres, i la relació de l’home amb la natura). Cada categoria té un primer premi de 600 €, un segon premi de 400 € i quatre accèssits de 100 € cadascun.
Podeu consultar més informació a l’enllaç.