Tria entre 18 idiomes a l’EIM!

Ja us podeu inscriure a les proves de nivell i matricular-vos als cursos de l’Escola d’Idiomes Moderns

A partir d’avui, 8 de gener, ja us podeu inscriure a les proves de nivell i matricular-vos als cursos que ofereix l’Escola d’Idiomes Moderns de cara al segon quadrimestre. Aquests cursos començaran a mitjans de febrer i acabaran a mitjans de març. Podeu matricular-vos a cursos que duren només un quadrimestre o incorporar-vos als cursos anuals que ja estan en funcionament i que encara tenen places lliures.

banner_EIM_450x170_logonou

L’Escola d’Idiomes Moderns ofereix cursos de diversos nivells i també de fluïdesa oral d’idiomes tan variats com l’anglès, el francès, el persa, el portuguès o el xinès, per exemple. Els cursos poden ser presencials, semipresencials o on-line. Podeu consultar la informació completa al següent enllaç.