Primera convocatòria del certificat de llengües de les universitats catalanes

Del 7 al 18 de gener us podeu matricular a l’examen que tindrà lloc entre el 14 i el 22 de febrer

Les dotze universitats de Catalunya han desenvolupat conjuntament el CLUC d’anglès, el certificat de llengües de les universitats catalanes que permet acreditar el nivell d’anglès dels candidats. Aquest certificat interuniversitari, inèdit a les altres universitats del territori espanyol, té el reconeixement del Consell Interuniversitari de Catalunya i permet acreditar un nivell d’anglès B1, B2.1 i B2 del Marc europeu comú de referència per a les llengües. S’adreça tant al públic universitari com a professionals externs que necessitin acreditar un nivell d’anglès.

Es tracta d’un examen multinivell, és a dir, el candidat fa una única prova d’anglès que li permet acreditar el nivell que té si aquest se situa entre el B1 i el B2. Properament, l’escala de nivells s’ampliarà fins al C1. L’examen avalua i certifica el nivell de les quatre destreses lingüístiques: expressió oral i escrita, comprensió oral i escrita, així com l’ús de la llengua.

La primera convocatòria del CLUC d’anglès serà el febrer del 2013. El període de matrícula és del 7 al 18 de gener i l’examen tindrà lloc entre els dies 14 i 22 de febrer als centres de llengües de les universitats. Atès que és un certificat subvencionat per les dotze universitats catalanes, té un preu reduït per a la comunitat universitària de 75 euros. El cost de l’examen acreditatiu és de 150 euros per a les persones que no pertanyen a la comunitat universitària.

One thought on “Primera convocatòria del certificat de llengües de les universitats catalanes

1. Aquest certificat estarà reconegut pel Departament d’Ensenyament al mateix nivell que el de les escoles oficials d’idiomes.
    El certificat CIFOLC de català té el mateix reconeixement que el nivell D de català de la Generalitat de Catalunya.
    Passarà el mateix amb el certificat CLUC??

Gràcies