Nova ubicació del vicerectorat, l’Hotel d’Associacions i l’Observatori de l’Estudiant

El Vicerectorat d’Estudiants i Política Lingüística, l’Hotel d’Associacions i l’Observatori de l’Estudiant estaran junts en una nova ubicació

Els becaris de l’Hotel d’Associacions canviem d’ubicació. Des de ben aviat compartirem espai amb el Vicerectorat d’Estudiants i Política Lingüística i l’Observatori de l’Estudiant. El nou espai es troba al segon pis. Per arribar-hi cal des de l’antiga ubicació cal que creueu el Pati de Ciències, entreu on acaba l’escala noble i creueu la porta que trobareu a la vostra dreta. Allà hi trobareu un passadís i una altra porta a la dreta on hi ha les escales que us duran a la nova ubicació.  Ben aviat us farem un plànol perquè ens trobeu sense problemes.