El concurs Enfoca UB ja té guanyadors!

El passat 16 de gener es van lliurar els premis als quatre guanyadors del concurs Enfoca UB

La segona edició del concurs fotogràfic Enfoca UB ja té guanyadors. Els premis es van entregar el passat 16 de gener i podeu veure les fotografies guanyadores al següent enllaç. Els 1.553 vots emesos a tarvés de Facebook han determinat els guanyadors d’entre les 81 fotografies que s’han presentat.

L’obra Camins, de Laura Gassol, alumna de l’Escola d’Idiomes Moderns (EIM) ha estat la guanyadora del primer premi, una càmera fotogràfica compacta amb òptiques intercanviables Panasonic Lumix DMC-G5. La imatge, en blanc i negre, mostra un dels racons més característics de l’Edifici Històric de la UB: la galeria del Paranimf.

El segon i el tercer classificats, premiats amb una subscripció anual al diari El País, un pack “Aventura para dos” de la Vida es Bella i un lot de productes de marxandatge de la UB, han estat respectivament l’Eduardo Santos, alumne de la Facultat de Belles Arts, amb la fotografia Laberint de l’aprenentatge i l’Albert Garcia, estudiant de la Facultat de Dret, amb l’obra Conversa de nit. El premi especial del Jurat, ha estat atorgat a l’Antonio de Almeida, alumne de la Facultat de Belles Arts, que podrà gaudir d’un curs modular d’idiomes a l’EIM.

S’han implicat en aquest concurs la major part dels col.lectius i centres de la UB; els estudiants, amb un 69 % del total de participants, són el grup més representat, seguit del col.lectiu d’antics alumnes de la UB, que ha aportat un 9,5% dels concursants.