Ara les qualificacions de l’EIM també al mòbil

Les qualificacions dels cursos de l’EIM i la consulta de l’expedient de cursos anteriors i avisos sobre resolucions de beques s’afegeixen a l’aplicació per veure les notes amb el telèfon mòbil

L’aplicació UB Avisos de qualificacions, que ja s’han descarregat més de 14.500 estudiants de la UB, incorpora funcionalitats noves, referents a nous ensenyaments consultables i a avisos sobre l’estat de les beques.

D’una banda, s’afegeixen a l’aplicació els expedients i avisos de qualificacions dels cursos d’idiomes de l’EIM i dels cursos de llengua catalana dels Serveis Lingüístics . D’aquesta manera, tots els estudiants de la UB poden rebre avisos de les qualificacions provisionals i definitives de les convocatòries de gener, juny i setembre, dels ensenyaments de 1r i 2n cicle, dels graus i màsters universitaris, dels cursos d’idiomes de l’EIM i dels cursos de llengua catalana dels Serveis Lingüístics. D’altra banda, els estudiants poden consultar l’expedient acadèmic d’aquests ensenyaments des de qualsevol lloc, tant del curs actual com de cursos anteriors.

L’aplicació permet conèixer a l’instant les notes obtingudes mitjançant un avís al mòbil, en el mateix moment que les notes s’incorporen a l’expedient acadèmic. Amb el mateix avís es poden consultar el dia, l’hora i el lloc de la revisió d’examen en el cas de les qualificacions provisionals.

A més de la incorporació d’aquests nous ensenyaments consultables, a partir d’ara l’aplicació també permet rebre avisos referents a la reclamació de documentació i a la resolució de les beques general i de mobilitat.

Si encara no teniu l’aplicació UB Avisos de qualificacions al mòbil, descarregueu-vos-la i accediu a tota la informació amb l’identificador i la contrasenya que utilitzeu a Món UB. L’aplicació està disponible per a iPhone (v. iOS 4.2 o superior) i per a Android (v. 2.2 o superio