Últims dies per contestar les enquestes sobre assignatures i professors

Tens temps fins el proper 31 de gener per respondre les enquestes sobre professors i assignatures de graus i màsters. La teva opinió és molt important!

Des del passat mes de novembre estan obertes les enquestes d’opinió sobre les assignatures i professors de graus i màsters universitaris de la Universitat de Barcelona  Si encara no heu participar ho podeu fer fins el proper dijous 31 de gener, dia en el qual finalitza el termini, llevat que el vostre centre no hagi programat un altre període.

Respondre l’enquesta no us costarà més de deu minuts i la vostra opinió és molt important per poder millorar. Podeu accedir-hi des del Campus Virtual o bé des del següent enllaç: Enquesta d’opinió de l’alumnat