Conurs de cartells organitzat per l’associació AulaScenica de la Universitat de Barcelona

AulaScenica és una de les associacions de teatre de la Universitat de Barcelona més actives. Ara ens sorprèn amb un concurs de cartells pel montatge d’ENTREMESES de Miguel Cervantes.

Cervantes AS

Per primer cop s’endinsen en el gènere còmic (entremeses). Ho fan de la mà de Miguel de Cervantes i estan buscant un cartell que representi l’obra.

Tinguis l’edat que tinguis, siguis estudiant o no, si creus que pots dissenyar un cartell guanyador, aprofita aquesta oportunitat.

El cartell ha de reflectir de manera original i particular la comicitat i la picaresca del gènere entremeses, l’engany de les apariències personals i socials tant del segle XVII com de l’actualitat i el joc entre joventut i vellesa, moralitat i engany, per exemple.

Si el cartell resultés guanyador, seria precís afegir a posteriori els logotips en la part inferior, el títol del text i autor (ENTREMESES de Miguel de Cervantes), la data de l’estrena i altres dades d’interès.

Podeu enviar les vostres propostes, en format digital, a la direcció electrònica aulascenica@gmail.com fins el 14 de febrer de 2012, adjuntant les vostres dades personals i de contacte.

El guanyador serà escollit entre els membres representants de l’obra i serà anunciat el 22 de febrer en la pàgina oficial de facebook i mitjançant un comunicat personal.

El cartell seleccionat es difondrà en forma de cartells impresos arreu de la ciutat i de manera electrònica mitjançant plataformes virtuals. Rebrà també un diploma de la Universitat de Barcelona i del grup d’investigació Aula Música Poètica. El seu nom apareixerà en els crèdits del programa i en els crèdits de la pàgina web, entre altres.