Daily Archives: 6 febrer 2013

Es convoquen els premis Universitat de Granada a la creació i investigació artística

S’hi poden presentar tots els estudiants matriculats a universitats espanyoles el curs 2012-2013

Es convoquen els premis Universitat de Granada 2013 a la creació i investigació artística. Aquests premis estan destinats a estudiants que estiguin matriculats a qualsevol de les universitats espanyoles durant el curs 2012-2013. Consten de sis convocatòries dins de les quals hi ha diverses modalitats. Cadascuna d’aquestes modalitats està dotada amb un premi de 1.800 euros. Els treballs s’han d’entregar durant el mes d’abril (les dates exactes varien segons la modalitat) i l’entrega de premis serà el proper 12 de juny de 2013.

Les sis modalitats del concurs són:

• Premis Federico García Lorca en les modalitats de narrativa, poesia i text dramàtic.
  • Premis Alonso Cano en les modalitats d’arquitectura, disseny, còmic, escultura, fotografia i noves tecnologies en la imatge i la pintura.
  • Premis Manuel de Falla en les modalitats d’investigació i d’interpretació musical.
  • Premi José López Rubio en la modalitat de guió de curtmetratge.
  • Premi Emilio Herrera Linares en invenció científica i tecnològica.
  • Premi Federico Mayor Zaragoza en la modalitat de fotografia.

Podeu consultar les bases de cada modalitat al següent enllaç.