La facultat de física dóna a conèixer la seva recerca

Aquesta edició dels Encontres amb el Tercer Cicle se centrarà en investigacions on les baixes temperatures tinguin un paper fonamental

El dimecres 13 de febrer comença la 19a edició dels Encontres amb el Tercer Cicle a la Facultat de Físiica. L’objectiu d’aquests cicles és apropar als estudiants de grau les recerques que es fa en un cert àmbit de la física.

En aquest cas el cicle portarà per títol Encontres Freds i serà una continuació de l’anterior, que van titular Encontres Calents. L’objectiu serà apropar la recerca que es fa en camps on les baixes temepratures juguen un paper fonamental.

A més, en aquesta edició s’iniciarà una nova activitat, els Encontres Literaris. Es tracta d’un club de lectura de sessions setmanals on es parlarà de llibres de ciència. El primer serà El caràcter de la Llei Física, de Richard Feynman.

Els ponents de la present edició són:

-13 de febrer del 2013: Carmen Juárez Rodríguez (Departament d’Astronomia i Meteorologia, UB)

-20 de febrer del 2013: David Mateo Valderrama (Departament Estructura i Constituents de la Matèria, UB)

-27 de febrer del 2013: Saül Vélez Centoral (Departament Física Fonamental, grup de magnetisme, UB)

-6 de març del 2013: Manuel Álvarez Téllez (Servei Meteorològic de
Catalunya, SMC)

Si voleu més informació la trobareu al següent enllaç.