Daily Archives: 19 febrer 2013

Obert el tercer concurs SEO GEDESTIC

L’escola tècnica superior enginyeria informàtica de la Universitat Politècnica de València i la càtedra Gedes TIC organitzen un concurs de posicicionament SEO.

El concurs està obert a totes les universitats públiques de les comunitats autònomes de Catalunya, Madrid i València.

L’objectiu del concurs és desarrollar un portal de continguts de qualitat centrada en la paraula o paraules a posicionar. Es valorarà la presentació i organització dels contnguts, posicionament del portal, número de seguidors del mateix en xarxes socials, originalitat, disseny i altres aspectes relacionats.

El concurs es dotarà de 5 premis. El primer de 2.000 €, el segón de 1.000, el tercer de 500, el quart de 300 i el cinquè de 200. Els diners es dividiran equitativament entre els integrants de cada grup. A la resta de participants se li donarà un diploma acreditatiu de la participació.

Pots trobar els detalls del concurs a les bases clicant aquí.

La inscripció la pots realitzar a través de la pàgina de facebook de la Càtedra Gedes TIC