El Consell de l’Alumnat i l’Observatori de l’Estudiant elaboren un informe amb propostes per la reforma de l’Estatut de la UB

Els informes s’enviaran a la Comissió per la Reforma de l’Estatut perquè els tinguin en compte en el procés de redacció

El Vicerectorat d’Estudiants i Política Lingüística ha impulsat que tant  el Consell de l’Alumnat com l’Observatori de l’Estudiant,  a través d’alguns dels seus membres  participin  en l’elaboració d’un informe  que ha de incloure aquells punts d’especial interès  per l’alumnat  per tal puguin ser debatuts i si escau incorporats en la proposta del nou Estatut UB.

Ja us vam explicar que l’Observatori de l’Estudiant ha creat un grup de treball per començar a redactar l’informe. Ara s’hi suma el Consell de l’Alumnat que ha designat, d’entre els seus membres, una comissió que s’encarregarà de fer el seu l’informe.

El Dr. Vallespín, delegat del rector per la Governança, la reforma de l’Estatut i assumptes jurídics,  es va reunir divendres passat amb el grup de treball de l’observatori  i el proper divendres ho farà amb la comissió del Consell de l’Alumnat. En aquestes trobades el Dr. Vallespin  els indicarà els aspectes generals  que fan referència a l’estatut,  el procediment funcional del treball en comissió i el calendari i els demanarà l’elaboració d’un informe que contingui aquells punts que com estudiants creguin haurien de ser incorporats bé a l’Estatut o bé ser desenvolupats en un reglament complementari. Els informes resultants  s’enviaran a la Comissió per  la Reforma de l’Estatut, per tal els tingui en consideració en el procés de redacció.