Crea! Oportunitats i emprenedoria.

Coneix emprenadors de la UB i aprèn de la seva experiència professional.

Dibujo

La Fundació Bosch Gimpera i la Universitat de Barcelona treballen junts  per organitzar per tercera vegada la jornada Crea! Oportunitats.

Es durà a terme el proper 13 de març i es vol donar a conèixer a la comunitat universitària com transferir la seva recerca mitjançant la creació d’empreses basades en el coneixement i la recerca per contracte.

La presentació estarà a carrec de Jordi Alberch Vicerector de Recerca, Innovació i Trasferència de la UB i M. Carme Verdaguer, Directora General de la Fundació Bosch Gimpere.

El plantejament de la sessió és mostrar diferents idees de diferents àmbits per tal d’enllaçar la investigació universitària amb la creació de noves empreses. Es finalitzarà amb una taula rodona en la qual hi participaran ponents de reconegut nivell.

La sessió és de caràcter gratuït i les inscripcions estan obertes fins el dia 12 de març al correu idea@fbg.ub.edu o al telèfon 934039970.

Per a més informació clica en aquest enllaç.