La lliga interna de debat de la UB ja és aquí

Avui arriba a la UB la lliga interna de debat.

Aquesta tarda a les 16:00 a l’aula magna de l’edifici històric de la UB arriba la lliga interna de debat.

Enguany hi participen 36 equips de dues persones que es debatran a favor o en contra de la pregunta: El dret a l’assistència sanitària ha de ser universal?

La dinàmica consisteix en un duel, una lluita entre dos equips que han d’argumentar la pregunta que es proposa. Un jurat determina, segons uns barems prèvis, la puntuació de cada equip. L’estructura és eliminatòria, és a dir, els participants s’enfrontaran entre ells en rondes eliminatòries fins arribar a la final que es decidirà el primer i segon lloc.

Aquesta serà la VII edició de la lliga de debat universtiari de la UB. Està organitzada per l’Associació de Debat de la UB i el Vicerectorat d’Estudiants i Política Lingüística.

La lliga està enfocada a tots els estudiants de la universitat de Barcelona.

És una competició lúdica i formativa. A tots els que els hi agrada discutir se sentiran com a casa.

Aprofita i assisteix com a públic. Coneixeràs gent nova, aprendràs i t’enlleminaràs per a la següent edició.