Daily Archives: 6 Març 2013

Nota informativa: CEUCAT

Companys i companyes,

Tal i com us varem anunciar ahir en el sí de la Comissió d’accés i afers estudiantils, un any més el CEUCAT (Consell de l’Estudiantat de les Universitats catalanes) implicat amb la participació dels representants de l’estudiantat prepara una nova jornada, aquest cop encara des de l’àmbit formatiu i de compartir sinèrgies entre representants dels consells de l’estudiantat i les associacions, en l’àmbit de la comunicació 2.0.

Es per aquest motiu que us convidem a la jornada i us demanem que feu extensiva aquesta invitació a les persones que considereu que els pot interessar.

Al document adjunt podran trobar tota la informació sobre les jornades, així com el link al formulari: http://www.ceucat.cat/activitats/iii-jornades-obertes

La inscripció és gratuïta i estarà oberta fins el proper dimecres 13 de març a les 20h.

Gemma Espigares Tribó
Presidenta del CEUCAT