Wi)NK, una aplicació per connectar la comunitat universitària

La UB presenta una aplicació per mòbils i tauletes que permet als membres de la comunitat universitària compartir recursos i serveis

L’aplicació per a mòbils i tauletes Wi)NK, presentada en col·laboració amb la UB, permet a tots els membres de la comunitat universitària amb interessos i necessitats similars contactar entre si i compartir recursos i coneixements. Amb aquesta aplicació, l’usuari es podrà connectar, de manera fàcil i ràpida, amb altres persones per tal de compartir activitats diverses, com ara practicar idiomes, compartir cotxe, fer esport, buscar pis o intercanviar apunts, entre d’altres. A més, si se subscriu a les activitats i característiques que més s’adeqüin al seu perfil, rebrà notificacions dels missatges d’altres usuaris que li puguin interessar.

La nova aplicació, que s’ha llançat en exclusiva a la UB, disposa d’un entorn d’interacció personalitzat per al col·lectiu d’aquesta Universitat, que inclou els diferents campus i facultats. D’aquesta manera, un cop descarregada l’aplicació, l’usuari pot escollir el seu campus o facultat i començar a interactuar a través de les diverses activitats que s’hi ofereixen.

L’aplicació Wi)NK està disponible per a dispositius Android (2.2 o superior) i iPhone (iOS 4.3 o posterior) i es pot configurar en tres idiomes: català, castellà i anglès.