Daily Archives: 11 Març 2013

Neix el projecte Involucra’t per recolzar representants dels estudiants

El Vicerectorat d’Estudiants incorpora un estudiant col·laborador pel suport i la formació dels representants estudiantils

El Vicerectorat d’Estudiants i Política Lingüística engega el projecte Involucra’t en que un estudiant col·laborador s’encarregarà de dur a terme iniciatives que promoguin el suport i la formació als representants d’estudiants.

involucrat_bo_signatura

Per això es duran a terme accions relacionades amb la formació i informació als representants, experiències per potenciar el diàleg entre centres i entre associacions, activitats per donar més visibilitat a la tasca dels representants i aconseguir una millora en la participació institucional. Podeu consultar el tríptic informatiu aquí.

Si voleu posar-vos en contacte amb els responsables d’Involucra’t podeu passar pel Vicerectorat d’Estudiants i Política Lingüística, trucar al telèfon 93 402 02 61 o escriure al correu electrònic involucrat@ub.edu.

Vols fer de model per un dia a la UB?

La primavera s’apropa a la UB

Sempre has volgut sentir-te un o una model? Ara tens la oportunitat de viure-ho en primera persona.

Si ets estudiant de la Universitat de Barcelona podràs gaudir d’una jornada fotogràfica amb el servei d’Imatge Corporativa i Màrqueting de la UB. A més et podràs endur la peça de roba de la nova col·lecció que més t’agradi.

Aquesta acció és fruit de la nova campanya per promocionar la nova col·lecció i les botigues UB.

La jornada es durà a terme el proper 21 d’abril. Si estàs interessat o coneixes algú que saps que li farà molta il·lusió posa’t en contacte amb l’hotel d’associacions.

Envia un correu a hotel@ub.edu amb el teu número de telèfon, nom cognoms i correu de contacte. L’elecció es durà a terme en estricte ordre d’arribada.