Neix el projecte Involucra’t per recolzar representants dels estudiants

El Vicerectorat d’Estudiants incorpora un estudiant col·laborador pel suport i la formació dels representants estudiantils

El Vicerectorat d’Estudiants i Política Lingüística engega el projecte Involucra’t en que un estudiant col·laborador s’encarregarà de dur a terme iniciatives que promoguin el suport i la formació als representants d’estudiants.

involucrat_bo_signatura

Per això es duran a terme accions relacionades amb la formació i informació als representants, experiències per potenciar el diàleg entre centres i entre associacions, activitats per donar més visibilitat a la tasca dels representants i aconseguir una millora en la participació institucional. Podeu consultar el tríptic informatiu aquí.

Si voleu posar-vos en contacte amb els responsables d’Involucra’t podeu passar pel Vicerectorat d’Estudiants i Política Lingüística, trucar al telèfon 93 402 02 61 o escriure al correu electrònic involucrat@ub.edu.