Vols fer de model per un dia a la UB?

La primavera s’apropa a la UB

Sempre has volgut sentir-te un o una model? Ara tens la oportunitat de viure-ho en primera persona.

Si ets estudiant de la Universitat de Barcelona podràs gaudir d’una jornada fotogràfica amb el servei d’Imatge Corporativa i Màrqueting de la UB. A més et podràs endur la peça de roba de la nova col·lecció que més t’agradi.

Aquesta acció és fruit de la nova campanya per promocionar la nova col·lecció i les botigues UB.

La jornada es durà a terme el proper 21 d’abril. Si estàs interessat o coneixes algú que saps que li farà molta il·lusió posa’t en contacte amb l’hotel d’associacions.

Envia un correu a hotel@ub.edu amb el teu número de telèfon, nom cognoms i correu de contacte. L’elecció es durà a terme en estricte ordre d’arribada.