El Consell Assessor de l’Observatori de l’Estudiant es reuneix amb estudiants de la xarxa

L’objectiu d’aquestes reunions és crear sinèrgies entre els dos col·lectius i informar de l’evolució del treball dels estudiants.

op

El Consell Assessor de l’Observatori de l’Estudiant s’ha reunit avui amb els portaveus dels diferents grups de la xarxa d’estudiants de l’Observatori per tal de posar-se al dia sobre la marxa del projecte. A la reunió també hi ha assistit el responsable del gabinet de projectes estratègics i institucionals per la presentació del projecte de la Base de Dades de les publicacions de la UB en els àmbits d’estudi de l’Observatori de l’Estudiant.

En la reunió s’ha explicat la formació de la Comissió Permanent i els portaveus dels diversos grups en funcionament han explicat els objectius amb els que treballen. Els grups que ja es troben en funcionament són Salut i hàbits saludables, Informació i comunicació, Participació política, Inserció social i laboral, Rendiment acadèmic i el dedicat a la Reforma de l’Estatut de la UB. Aquest semestre s’iniciaran tres nous grups: condicions socioeconòmiques, emprenedoria social i empresarial i promoció de serveis i activitats culturals. Durant la reunió, però, no només s’ha parlat de les activitats promogudes pels grups, sinó també d’altres promogudes per altres estudiants que també formen part de l’observatori, com el d’una estudiant de l’associació Bones Arts que vol reunir informació sobre les sortides laborals del seu àmbit a través de l’experiència d’ex-alumnes. S’ha parlat, també, dels màsters implicats en l’Observatori i de les presentacions que s’han fet en trobades externes.

Cal destacar que les relacions entre el Consell Assessor i els estudiants no es redueixen a aquestes reunions, sinó que els membres del Consell han assessorat als estudiants sempre que ho han necessitat. Així doncs, el grup de Salut i hàbits saludables ja s’havien reunit amb el doctor Màrius Rubiralta i la doctora Imma Palma, i el d’Inserció social i laboral amb el doctor Benito Echeverría. En definitiva, es tracta, doncs, de crear sinèrgies perquè els estudiants puguin acudir al Consell Assessor quan ho necessitin. Igualment, el d’Informació i comunicació va mantenir una reunió amb el vicerector d’Informació i Projecció i el de reforma de l’Estatut amb el doctor Vallespín.