Daily Archives: 14 Març 2013

Informa’t! Saló de l’Ensenyament i Saló Futura

Dins el marc de la setmana de la Formació i el Treball se celebren el Saló de l’Ensenyament i el Saló Futura de Màsters i Postgraus

El Saló de l’Ensenyament celebra la seva 24a edició fins el proper 17 de març al Palau 2 de la Fira de Montjuïc. Aquesta fira, que acostuma a rebre al voltant d’uns 70.000 visitants i reuneix 175 expositors. La podeu visitar cada dia de 10:00 a 19:00 menys el diumenge 17 que només obrirà de 10:00 a 14:00. El preu de l’entrada és de 5 euros.

La Universitat de Barcelona presenta al seu estand la oferta formativa de cara al curs 2013-2014, que constarà de 66 graus, i les principals novetats. Entre aquestes destaquen el nou grau d’Empresa Internacional, i dues noves dobles titulacions. Documentació i Comunicació Audiovisual per una banda i Dret i Gestió de l’Administració Pública per una altra.

A més a més ha incorporat les noves tecnologies “Descobreix la Universitat al teu mòbil” que, a través d’un codi QR, dòna accés a un miniweb sobre serveis de la universitat, recursos en línia i activitats orientades als estudiants de secundària. També trobareu díptics sobre  els dinou centres de la UB, personal del SAE que resoldrà els vostres dubtes i un representant de Barcelona Activa us assessorarà sobre sortides professionals.

Ara bé, si ja esteu acabant el vostre grau us serà més útil visitar el Saló Futura, centrat en màsters i postgraus. Se celebrarà els dies 15 i 16 de març al pavelló 5 de la fira de Montjuïc. L’entrada val 8 euros però us faran un 25% de descompte amb el carnet Jove o el carnet d’estudiant.