Daily Archives: 20 Març 2013

La Fundación de Estudios Financieros convoca els permis d’investigació i estudi 2013

La Fundació d’Estudis Financers en col·laboració amb l’Institut Espanyol d’Analistes Financers convoca els Premis d’Investigació i Estudi 2013

La Fundació d’Estudis Financers i l’Institut Espanyol d’Analistes Financers conovoquen uns premis per estimular i reconèixer l’estudi i la investigació en l’àmbit dels mercats financers, l’economia i les finances.

És per això que es convoquen els Premis d’Investigació i Estudi 2013. Podran participar-hi persones físiques o grups d’investigació espanyols, de la Unió Europea o d’Amèrica Llatina que presentin treballs al voltant del mercats intermediaris financers, l’estalvi de les famílies o altres temes relacionats amb les finances.

Els treballs es poden presentar des del 5 d’abril fins el 5 de juliol i es donarà un premi dotat en 24.000. Opcionalment el jurat podria donar fins a dos accèssits de 3.000 euros. Podeu trobar les bases completes al següent enllaç.