Ara és la teva, l’Agència de Qualificació de Catalunya posa a disposició de l’estudiant l’esborrany perquè opini i enviï les propostes pertinents.

L’Agència de Qualificació Universitària de Catalunya, AQU Catalunya, ha fet públic l’esborrany de la guia per a l’acreditació de les titulacions oficials de grau i màster. La guia recull aspectes que han de sustentar les valoracions per acreditar els títls de grau i màster actualment autoritzats (veificats) i que han complert el període de desenvolupament previst en el marc normatiu.

AQU informa de que obre un procés de consulta pública sobre la metodologia d’acreditació. En aquest sentit, i per tal de que des de la UB enviem les consideracions finals el més consensuades possible per la nostra comunitat universitària, us donem la benvinguda a fer les contribucions que creieu adients a través del correu (agenciaqualitat@ub.edu). El termini per rebre aportacions acaba el 31 de maig.

Podeu trobar l’esborrany en el següent enllaç:

One thought on “Digues la teva en l’esborrany de la guia per a l’acreditació de les titulacions oficials