Daily Archives: 17 Abril 2013

Fes de voluntari pel Banc d’Aliments

Els propers dies 6, 7 i 8 de maig es durà a terme una campanya de recollida d’aliments a les divereses facultats de la UB

La Universitat de Barcelona, col·labora de nou amb el banc d’aliments de Barcelona, per recollir aliments destinats a famílies necessitades. Si tens disponibilitat horària de matí i /o de tarda i vols col·laborar, es tracta de donar informació sobre el Banc d’aliments i anar recollint i ordenant els aliments que porten els membres de la Comunitat Universitària a cada Facultat.

Si estàs interessat: envia un correu electrònic a voluntariat@ub.edu, indicant a l’assumpte: recollida d’aliments el teu nom, la teva facultat, la disponibilitat horària de matí o tarda entre les 10h i les 19h. I un telèfon per facilitar el contacte.