Setmana de la malària a la UB

La Fundació Solidaritat de la Universitat de Barcelona i l’Associació Àfrica, Stop Malària organitzen la setmana de la malària

La Fundació Solidaritat de la Universitat de Barcelona col·labora amb l’Associació Àfrica, Stop Malària en l’organització d’un seguit d’activitats que la setmana del 22 al 28 d’abril es duran a terme tant a dins com a fora de la Universitat. L’acte se celebra aquesta setmana perquè el 25 d’abril és el dia internacional contra la malària.

L’Associació Àfrica, Stop Malària va ser fundada l’any 2008 per dos biòlegs amb el propòsit de lluitar contra aquesta malaltia amb una sola arma: la mosquitera. Des d’aleshores fins a dia d’avui el seu objectiu ha estat treballar per informar sobre aquesta malaltia i sensibilitzar sobre la manera tant senzilla que existeix de combatre-la.

Durant tota la setmana, a la Facultat de Biologia hi haurà un punt d’informació on s’explicarà què és la malària i com es pot col·laborar per combatre-la. També es podrà veure una exposició i videos sobre Àfrica que ens aproparan a la feina que Àfrica, Stop Malària desenvolupa a Gàmbia i Senegal. Es posarà a la venda merchandising de l’associació. Tots els beneficis aniran destinats a la compra de mosquiteres (1 mosquitera = 10 €).

El dia 25, per commemorar el dia internacional contra la malària, tindrà lloc la taula rodona “QUè hi ha de nou en malària”. L’acte serà a les 12:00 a l’Aula Magna de la Facultata de Biologia i hi intervidran el Dr. Lluís Serra, el Dr. Quique Bassat i Mercè Vidal.

Podeu trobar totes les activitats programades al següent enllaç. També podeu col·laborar fent donatius a partir de la plataforma Mi grano de arena.

One thought on “Setmana de la malària a la UB

1. This is the right blog for anyone who wants to find out about this topic. You realize so much its almost hard to argue with you (not that I actually would wantHaHa). You definitely put a new spin on a topic thats been written about for years. Great stuff, just great!