Daily Archives: 23 Abril 2013

Entrega dels premis de la Carpeta UB

Avui s’ha fet entrega dels premis corresponents al concurs de la carpeta UB.

carpeta

Aprofitant aquesta data tan senyalada la Dra. Gemma Fonrodona, Vicerectora d’Estudiants i Política Lingüística de la Universitat de Barcelona ha fet entrega dels premis del concurs de la carpeta UB.

Enguany la participació estudiantil ha batut tots els rècords. Es van contabilitzar 9.653 vots repartits entre els quatre finalistes.

La carpeta guanyadora, Urban POP BCN UB, d’Emerson Martínez Palacions, va contabilitzar el 36% dels vots totals amb un total de 3.505. La segona es va quedar amb una bona xifra de 3.117. La tercer i la quarta 1.945 i 1.086 respectivament.

urban_pop_bcn_ub_800

El guanyador, a part de gaudir del privilegi de veure el seu disseny en les mans de milers d’estudiants de la UB el proper curs s’ha endut un val regal de l’FNAC valorat en 600 euros. Els tres finalistes restants reben el mateix pac valorat en 150 euros. A més, a tots els participants se’ls fa entrega de dos blocs de notes i 6 invitacions pel servei d’esports UB.