Daily Archives: 24 Abril 2013

Enquesta sobre serveis, instal·lacions i activitats de la UB

Fins el proper 10 de maig podeu respondre l’enquesta en línia sobre serveis i activitats que ofereix la Universitat de Barcelona

Per millorar és molt important conèixer la vostra opinió! És per això que fins el proper 10 de maig podeu respondre una enquesta sobre serveis, activitats i instal·lacions que ofereix la Universitat de Barcelona. L’etapa universitària va molt més enllà de les classes i professors, i és per això que interessa saber com valoreu tots aquests serveis extres que ofereix la universitat.

Sabeu què és el SAE? Com funcionen els programes de mobilitat internacional? Què és el Consell de l’Alumant i quines funcions té? Sou usuaris de la biblioteca? Expliqueu-nos-ho clicant el següent enllaç. Només necessitareu 15 minuts!